Vestiging Culemborg opnieuw Excellent Dealer

Home » Nieuws » Klanten vol lof over Henk Scholten Culemborg

Terug naar overzicht

2e keer op rij uitgeroepen tot Volvo Excellent Dealer

Onze vestiging in Culemborg ontving voor de tweede keer op rij de felbegeerde Excellent Dealer Award van Volvo Car Nederland. De prestigieuze award gaat naar dealers die volgens klanten excelleren in service en kwaliteit.

Een hoge klanttevredenheid is iets wat uiteraard elke Volvo-dealer dagelijks nastreeft. Enkele dealers slagen hier volgens hun klanten echter zo goed in, dat hun inspanningen beloond worden met de Excellent Dealer Award. We kennen de kneeepjes van het vak, zo blijk! Voor het tweede opeenvolgende jaar ontvingen we de onderscheiding.

Consistentie

Richard Snijders (L), Algemeen Directeur van Volvo Car Nederland overhandigde de Award aan vestigingsmanager Rijnier Bikker van Henk Scholten in Culemborg. ‘Geweldig om wederom Volvo Excellent Dealer te zijn!’, zo reageerde Rijnier enthousiast. ‘De award is het bewijs dat we onze klanttevredenheid goed op orde hebben. En dat we de onderscheiding nu voor het tweede achtereenvolgende jaar hebben mogen ontvangen, maakt het des te mooier. Een hoge klanttevredenheid is bij ons geen momentopname; we verslappen niet en laten consistentie in onze aanpak zien. Dit is een prachtige blijk van waardering van Volvo Car Nederland én onze klanten.’

10 meetpunten

De dealers die aan het Volvo Dealer Excellent Programma meedoen, worden beoordeeld op tien punten: twee in de categorie Sales, twee in de categorie Service en zes in de categorie Klanttevredenheid. Hierbij wordt onder meer onderzocht hoe tevreden klanten in het algemeen over hun dealer zijn, of klanten ook worden gebeld na aflevering van een auto en of de toelichting op de uitgevoerde werkzaamheden na een werkplaatsbezoek voldoende en duidelijk was.

Klein detail: van de dealers die de award ontvangen is Henk Scholten Culemborg de enige dealer die de maximale score wist te behalen op de categorieën; sales, after sales en klanttevredenheid.

Hele eer

‘Altijd en overal moet onze dienstverlening voldoen aan de verwachtingen van de klant en – als het even kan – deze overtreffen’, vervolgt Rijnier. ‘Dat geldt voor een bezoek aan de showroom en werkplaats, maar bijvoorbeeld ook aan onze website. We willen een premium service bieden die past bij de premium producten van Volvo. Wat heel belangrijk is, is dat alle dealermedewerkers dit voor ogen hebben. Je doet het samen. Het hele jaar werken we er hard aan. Dat je vervolgens wordt uitgeroepen tot Volvo Excellent Dealer is een hele eer. We gaan er alles aan doen om ook dit jaar de titel weer in de wacht te slepen.’

Foto: Robert Aarts