VOLVO PERSONAL SERVICE (VPS)
Innovatie in de werkplaats
Henk Scholten en Volvo blijven innoveren. Volvo is wereldwijd het eerste merk dat een totaal nieuwe werkwijze introduceert voor service en reparatie, namelijk Volvo Personal Service (VPS). De werkplaats van de vestigingen Arnhem, Ede, Geleen, Hilversum, Naarden en Nijmegen werken inmiddels volgens dit nieuwste concept.
Direct contact met uw personal service technician
Bij het brengen van uw Volvo heeft u voortaan direct contact met uw persoonlijke autotechnicus. Hij zal met u de geplande werkzaamheden doornemen. Ook kan hij tijdens de uitvoering van de serviceopdracht met u contact opnemen voor mogelijke aanvullende advieswerkzaamheden.
Waar mogelijk zal de autotechnicus de autosleutels ook weer aan u overhandigen en de toelichting op de uitgevoerde werkzaamheden met de bijbehorende kostenopgave aan u geven. U heeft hierdoor zoveel mogelijk één aanspreekpunt. Dat werkt prettig en voorkomt miscommunicatie.
Vriendelijk, duurzaam en snel
De nieuwe werkplaats is zo ingericht dat twee autotechnici tegelijkertijd aan uw auto kunnen werken. Al het werkmateriaal ligt bij de hand en door de speciale LED verlichting is voor de autotechnici nog prettiger werken. Samen voeren zij alle reparaties én de controles uit welke nodig zijn aan uw auto. U kan hierdoor sneller met uw Volvo de weg weer op.
Een nieuw concept vraagt uiteraard om training van het team. In de afgelopen periode is samen met Volvo Car Nederland hard gewerkt aan het eigen maken van alle onderdelen die horen bij Volvo Personal Service. Met oog voor de persoonlijke trainingsbehoefte van alle teamleden is het serviceproces stap voor stap doorlopen.